Tuesday, December 29, 2009

sepatu biru... part 1:aku.dia.kamu..(page 1)

when it comes to luv, shes da one and only person in d world who hate it da most.. why??....

"u jump i jump!"keroll said... (berlatar blakng kan lagu titanic ;) )
"really?? ohhh u luv me that much?" mia asked..
"ye sayang.. more than words........ MIA BANGUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

huh kenapa lak nk suh aku bangun.. tadi bukan main lg ayat2 cinta.. NOOOOOOOOOOOOOOO SY X MAU BANGUN!!!

PANG!! satu penampor yg lama dah aku x rase hinggap kat pipi gebu ku... ouch!
air mata meleleh x hengat dunia lg..

"hah rase kan.. anak dara pe ni matahari da ninggi lum bangun2 lagi!!"
suara yg macam halilintar menjengah ke dalam lubang tlinge aku... hissssshhhhh aku geram!!!

huh.. tu la gelagat ibu.. garang bukan main! padan la anak2 sampai sekarang sorng pun lum belaki.. sume calon takut kan ibu cabut lari! hahhahhaha... aku ketawa girang tuk ibu!! jahat sungguh ati aku! huh..
"orang nk bangun la ni..." sambil tangan menghentak2 kat bantal tanda protes!..

bermula la sehari lagi ari baru tuk aku! and the adventures begin....


to be continued..

No comments:

Post a Comment